Az ötödik legerősebb hazai páros

Ötödik helyen végzett a Kónya Gergő, Fülöp Mihály csárdaszállási kettős a nemrégiben Veresegyházon megtartott Magyarország Legerősebb emberei páros versenyen, ahol a nevének megfelelően kétfős csapatokat alkotva álltak rajthoz az indulók. Voltak, akik egy települést képviselve, és voltak, akik csak sporttársi és baráti kapcsolatot ápolva, de más-más lakhelyről szálltak harcba.

A megmérettetés két helyszínen zajlott: az első három versenyszámnak egy kamionos telephely adott otthont, a második három versenyszámot pedig a Veresegyházi Medveotthonban tartották. Az első szám a páros kamionhúzás volt, amelynek részeként a 15 tonnás járművet kellett húsz méterre elhúzni. A csárdaszállási duó ebben a kihívásban a második helyen zárt.
Ezt követően egy 115 kilós izlandi keresztet kellett a lehető legtávolabb elcipelni, felváltva. A tárgy megmutatta mi is a nehézsége, mert Fülöp Mihály, alias Suta éppen elkezdte a gyakorlatot, de az eszköz annyira nyomta a mellkasát hogy megszédült, ezért le kellett tegye körülbelül öt méter után. Kónya Gergő folytatta a gyakorlatot és 40 métert megtéve állt meg az eszközzel, így 45 métert sikerült teljesíteniük, amely a mezőny második felét jelentette ebben a számban.
A harmadik feladatban egy óriási, 800 kilós bányagép kerekét kellett négyszer megforgatniuk a párosoknak. Ez volt talán a legnehezebb kihívás minden közül.
– Két statikus, tartó versenyszám következett, amelyeknél el kellett döntenünk, hogy ki melyik gyakorlatot végzi el – mesélte Kónya Gergő. – Az egyik versenyzőnek kellett tartania az óriás, 25 kilós kalapácsot, míg a másiknak ezt követően az autót. Mi úgy döntöttünk, hogy mivel Suta válla talán erősebb, így ő csinálja a kalapács-előretartást, és az én szorításom talán jobb, ezért én fogom tartani az autót a keretben.
A számításuk bejött, mert Suta remek, 71 másodperces idővel harmadikként végzett a kalapácstartásban, míg Kónya Gergő 44 másodperces idővel a középmezőnyt érte el autótartásban. A páros ekkor a harmadik helyen állt. A rönknyomás nem tartozott az erősségeik közé, így itt egy kicsit visszaestek, és végül az ötödik helyen zárták a versenyt.

Címlapképünkön: egy 800 kilós bányagép kerekét kellett négyszer megforgatniuk Sutáéknak. Ez volt talán a legnehezebb kihívás minden közül

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.